خانه / کانون فرهنگی هنری موعود / نشست اعضای کانون فرهنگی و هنری موعود با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی
نشست اعضای کانون فرهنگی و هنری موعود خورموج با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی

نشست اعضای کانون فرهنگی و هنری موعود با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی

شب گذشته نشست صمیمی با جناب آقای زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در مسجد برگزار شد.

در این نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و معنوی مساجد هستند و در واقع مرکز جذب جوانان و افراد مستعد هستند.

حمید زارعی افزود: مسجدی که کانون فرهنگی و هنری دارد در واقع کانون آن به منزله قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و معنوی مسجد است و از این رو فعالیت کانون های مساجد حائز اهمیت است و  هر چه کانون فعال تر باشد فضای مساجد بانشاط تر می شود.

وی ادامه داد: واقف به کمبودهای مالی و امکاناتی کانونهای مساجد هستیم و دبیرخانه کانونهای مساجد استان نیز علی رغم بستن تفاهم نامه به وعده هایش عمل نکرده است اما از برنامه های فرهنگی کانونها حمایت می کنیم.

مدیر کانون موعود مسجدامام حسن مجتبی (ع) خورموج نیز گفت: از آن جا که این کانون در محله پایین شهر است و جوانان و نوجوانان از مراکز فرهنگی شهر مثل فرهنگسرا دور هستند محل مناسبی برای فعالیت های فرهنگ و پرکردن اوقات فراغت آنهاست.

حسن ایزدکتب اضافه کرد: در تابستان امسال کلاسهای صوت، لحن و تجوید، تاتر و سرود، کاردستی و فوتسال و والیبال  برگزار کردیم و با استقبال خوبی از ناحیه نوجوانان و جوانان مواجه شد./

متن خبر در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی

درباره روابط عمومی

Avatar photo

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme