خانه / سرگرمی / برگزاری دومین دوره بازی محله با صفا

برگزاری دومین دوره بازی محله با صفا

برگزاری دومین دوره بازی محله با صفا

جشنواره عید تا عید محله باصفا آغاز شد.

“محله باصفا” بزرگترین بازی ویژه تلفن همراه با موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، تولید شده در «استودیو بازی سازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی مهاد» است که دومین مسابقه بزرگ خانوادگی خود را همزمان با آغاز سال نو کلید زده است.

مخاطبین می توانند در طول جشنواره با نصب بازی بر روی گوشی های خود، ثبت نام در جشنواره و کسب امتیاز، علاوه بر شرکت در قرعه کشی های هفتگی جشنواره (هر هفته ۱۰ جایزه دو میلیون ریالی)، در نهایت در قرعه کشی اختتامیه این جشنواره با ۱۰ جایزه پنج میلیون ریالی نیز شرکت کنند.

**********************************************************************************************************************************

همچنین

به منظور گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین با توجه به گسترش استفاده از تلفن های همراه مسابقه ای با عنوان محله باصفا در کانون فرهنگی هنری موعود برگزار می گردد.

مسابقه محله باصفا

جوایز:

به نفرات برتر هدایایی اهدا می گردد.
شرایط مسابقه: بیشترین امتیاز کسب شده پس از تمام کردن بازی
اگر بازی ها را سه ستاره به پایان برسانید، یک آیتم از جدول بازی نهایی پیدا خواهد شد و با پیدا کردن تمام آیتم های این جدول، بازی نهایی (بازی سفینه تا ثریا) آزاد خواهد شد.
مهلت بازی: اردیبهشت ماه

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند بازی محله با صفا را دانلود و بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.
**********************************************************************************************************************************

چطوری ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در مسابقه محله باصفا، باید این بازی را تهیه کرده و بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود نصب نمایید. آن گاه در صفحه ابتدایی بازی، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و وارد بازی شوید. بازی ها را انجام داده و امتیاز بدست آورید. رتبه بندی خانواده ها، ‌بر اساس امتیاز نهایی بدست آمده هر خانواده است.
در محله باصفا، ۸ دسته بازی برای شما طراحی شده است.۵ دسته بازیهای مربوط به خانواده ها، یک دسته بازیهای مسجد، یک دسته بازیهای سفر و یک دسته بازیهای کتابخانه .
در هر دسته از بازیها ؛ چند بازی کوچک چند مرحله ای تعبیه شده است که درصورت کسب ۳ ستاره برای هر بازی؛ عالی ترین امتیاز برای آن بازی بدست می آید.
برای بدست آوردن ۳ ستاره هر بازی لازم است که:
۱- سوال ابتدایی آن بازی را به درستی پاسخ دهید.
۲- همه مراحل بازی را در زمان مناسب و اختصاصی آن بازی به پایان برسانید.(در صورت انجام بازی در وقت اضافه، ستاره زمان را از دست خواهید داد)
۳- همه مراحل بازی را به صورت کامل و صحیح به پایان برسانید.
در صورت کسب سه ستاره از هر بازی، علاوه بر افزایش امتیازهای شما، رتبه شما نیز در رتبه بندی با سایر کاربران این بازی ارتقاء می یابد و هم چنین یکی از دستاوردهای کشورمان در حوزه افتخارات و اختراعات پدیدار خواهد شد ، که با جمع آوری ۲۴ دستاورد غیرمشابه ، شما قادر به انجام بازی نهایی ، خواهید بود. برای دیدن دستاوردهای پیدا شده و مابقی دستاوردهای پیدا نشده ، میتوانید در منوی بازی “تاثریا” بخش یافته ها را باز نموده و اطلاعات لازم را کسب کنید.
* هر کاربر برای ارتقای امتیاز خود ، می تواند بازی هایی که ستاره های آن را کامل بدست نیاورده یا امتیاز مناسبی کسب نکرده ، را از ابتدا با ریست کردن آن بازی ، انجام داده و رتبه خود را در بین خانواده های شرکت کننده بالاتر ببرد.
اگر بخواهیم چند بار در مسابقه شرکت کنیم…؟
این امکان وجود دارد که هر یک از کاربران بتوانند بیش از یکبار در مسابقه شرکت کنند اما از آنجا که برای ثبت نام، نیاز به آدرس ایمیل و شماره تلفن هر شرکت کننده می باشد، بنابراین در هر دور شرکت در مسابقه باید با ایمیل و شماره تلفن جدیدی در مسابقه ثبت نام کنید.

توجه:
** شرکت در مسابقه و ثبت رکورد، الزاما همراه با انجام بازی نهایی (بازی سفینه تا ثریا) امکان پذیر است.(این مورد در سرور بازی بررسی خواهد شد.)
** اگر بازی ها را سه ستاره به پایان برسانید، یک آیتم از جدول بازی نهایی پیدا خواهد شد و با پیدا کردن تمام آیتم های این جدول، بازی نهایی (بازی سفینه تا ثریا) آزاد خواهد شد.
** در صورت تعدد کاربران در بخش بازی نهایی ، ملاک نفرات برتر، قرعه کشی بین نفرات برگزیده خواهد بود.
توجه : مواظب باشید که بازی محله باصفا تا روز اهدای جوایز از رو دستگاه شما حذف نشود؛ چراکه در آن روز لازم است اطلاعات روی دستگاه شما با اطلاعات روی سرور مسابقه تطبیق داده شود و اگر اطلاعات موجود نبود یا برابر نبود، جایزه ای به شما تعلق نخواهد گرفت

معرفی بازی محله با صفا

“محله با صفا” یک بازی جذاب و منحصر بفرد ویژه “گوشی ها و تبلت های هوشمند اندرویدی” است که قرار است همراه با اهالی باصفای خود، میهمان خانه ایرانی ها باشد.
امروزه یکی از سرگرمی های مهم و وقت گیر اکثر خانواده های ایرانی استفاده از موبایل و تبلت است.کوچک و بزرگ هم ندارد هر فردی در هر سنی که باشد از این ابزار استفاده می کند.

کودکان به بازی های مختلف و اکثرا خارجی می پردازند و پدر و مادرها هم اکثرا به استفاده از شبکه های اجتماعی اکتفا می کنند.اما در این میان نکته قابل تاملی که شاید بسیاری از خانواده ها از آن غافل هستند، بحث دوری و جدایی روحی اعضا خانواده از یکدیگر آن هم اغلب به صورت ناخواسته است.اعضاء یک خانواده با وجود حضور فیزیکی در منزل به علت سرگرمی با یک ابزار از طعم شیرین در کنار هم بودن محروم هستند.

از طرفی دیگر کسی منکر سرگرمی مناسب که در شان یک ایرانی باشد به شرط عدم دوری عاطفی از اعضاء دیگر خانواده، نیست.برای حل این مشکل عده ای از جوانان خوش ذوق ایرانی با ساخت یک بازی با نام “محله با صفا” سعی کردند خانواده ها را از معضلات و مشکلات مطرح شده دور کنند.

“محله با صفا” یک بازی جذاب و منحصر بفرد ویژه “گوشی ها و تبلت های هوشمند اندرویدی” است که قرار است همراه با اهالی باصفای خود، میهمان خانه ایرانی ها باشد. این بازی حاصل تلاش تیمهای فنی، هنری و پژوهشی استودیو بازی سازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی “مهاد” است که پس از دوسال کار گروهی با حمایت مادی و معنوی و همراهی و سعه صدر همکاران مستقر در سازمان فضای مجازی سراج ، تولید و عرضه شده است.

محله با صفا چیست؟

بازی “محله با صفا” گامی نو در تولیدات فرهنگی و رسانه ای ایران اسلامی است که می خواهد یک سرگرمی سالم و سازنده را به مخاطبین خود ارائه دهد. خانواده های ایرانی در محله باصفا، تجربه یک بازی دسته جمعی را خواهند داشت و علاوه بر سرگرمی و هیجان ، صدها نکته آموزشی و کاربردی سبک زندگی را در قالب خود بازی ها و سوالات ابتدای هر بازی و رجوع به “کتابخانه بزرگ موضوعی موجود در بازی” فرا خواهند گرفت.

I علاوه بر این، بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که مخاطبین برای انجام بازی ها و پاسخ به سوالات ابتدای هر بازی ؛ علاقمند به مشورت با سایر اعضای خانواده و شرکت دادن آنها در بازی هستند که خود زمینه ای برای انجام یک بازی خانوادگی و همراهی والدین درکنار فرزندان نیز هست

بخش”کتابخانه”با در اختیارگذاشتن بیش از ۱۵۰۰ نکته کاربردی، به عنوان منبع اطلاعاتی بازی در نظر گرفته شده که کاربر در هر مرحله از بازی با استفاده از این منابع می تواند به سوالات و معماهای آن مرحله پاسخ داده و به مرحله بعد برود.در عین حالی که اصل وجود کتابخانه در این بازی ، به عنوان یک منبع مورد مطالعه خوب برای والدین و یا کاربران میتواند به صورت همیشگی مورد استفاده قرار گیرد.

در محله باصفا، شما با پنج خانواده آشنا می شوید که با یکدیگر نسبت خویشاوندی دارند. هر خانواده ویژگی های شخصیتی و دغدغه های خاص خودش را دارد که شاید دغدغه شما هم باشد. پاسخ دادن به سوالات و دغدغه های هر خانواده، یکی از اهداف بازی محله باصفاست.در این محله، ۸ دسته بازی برای خانواده ها طراحی شده است: ۵ دسته بازیهای مربوط به خانواده ها، یک دسته بازیهای مسجد، یک دسته بازیهای سفر و یک دسته بازیهای کتابخانه.

معرفی و بررسی بازی محله با صفا

معرفی و بررسی بازی محله با صفا

لینک دانلود بازی محله با صفا
http://qqt.ir/basafa2

منابع:

http://www.farhangnews.ir/content/136824

http://mehadrasaneh.ir/product/6

درباره حسن ایزدکتب

Avatar photo

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme