خانه / سرگرمی / معرفی بازی نبرد هور

معرفی بازی نبرد هور

معرفی و دانلود بازی نبرد هور

معرفی بازی نبرد هور

بازی “نبرد هور” یک سرگرمی مناسب و منطبق بر ارزش های دینی و ملی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی است که بر اساس پژوهش و مصاحبه با رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط  استودیوی بازی سازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی “مهاد” و با حمایت های مادی و معنوی “سازمان فضای مجازی سراج ” در تابستان ۹۴ تولید و عرضه گردیده است.

بازی «نبرد هور» شامل سه مرحله است که در هر مرحله آن دو گیم پلی و بازی، یکی با انجام بازی به عنوان رزمنده غواص، با مأموریت شناسایی و تخریب و یکی به عنوان رزمنده سوار بر قایق جنگی، برای تخریب مواضع شناسایی شده، طراحی شده است که می‌توان در مجموع آن را ۶ مرحله مجزا از هم در نظر گرفت.
با توجه به جذابیت‌های خاص عملیات‌های آبی و خاکی و فضای نیزار و آبراه و…،  منطقه هورالعظیم و جزایر مجنون به عنوان محیط اصلی بازی درنظر گرفته شده که از نیزارها پوشیده شده و نهرهای کوچک و بزرگ آب در بین نیزارها وجود دارد.

کودک نسل امروز که فاصله زیادی با دفاع مقدس دارد؛ با این بازی با عملیات‌های مهمی که غواص‌ها نقش مهمی در انجام آن‌ها داشته‌اند، شهدای غواص، مهارت‌ها، توانمندی‌ها و مشکلات رزمندگان غواص و روش‌های شناسایی و تخریب در عملیات‌های آبی، آشنا می‌شود.

در این بازی، به جز معرفی غواصان شهید دفاع مقدس و ویژگی‌های عملیات‌های شناسایی و تخریب در دوران دفاع مقدس و معرفی ادوات و وسایل همراه غواص، اطلاعاتی از توانمندی‌ها و روحیات شهدای غواص در ابتدای بازی و در حین انجام بازی به کاربر داده می‌شود.

کاربران برای دریافت و نصب بازی اندرویدی «نبرد هور» می‌توانند به نشانی MehadRasaneh.ir مراجعه کنند.

 

nabarde-hoor

معرفی بازی نبرد هور

دانلود بازی نبرد هور

مشخصات فنی بازی:

موضوع:هیجان‌‌انگیز
حجم:۴۲٫۵مگابایت
نسخه:۱.۰.۵

دریافت از بازار روی عکس کلیک کنید:

cafebazar-dl

 

منابع:http://iqna.ir/fa/news/3346994

http://www.gebhemajazi.ir/khakriz/563

http://www.serajgame.ir/content/153

معرفی بازی نبرد هور

درباره حسن ایزدکتب

Avatar photo

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme