خانه / موضوعات / هنری / انیمیشن / مسابقه ساخت انیمیشن با Paint

مسابقه ساخت انیمیشن با Paint

مسابقه ساخت انیمیشن با Paint

آثار این پست (به ترتیب الفبا) کاری از: ابولفضل حاجیانی، امیرحسین ابولی، علی سلیمی، علیرضا ابولی، علیرضا علیدوست، محمدباقر سلیمی، محمد زارعی، محمدصادق سلیمی

سلام!
امسال بچه ها خوب کار کردند!
این شما و این هم کار بچه ها… !


کار زیر، انیمیشن توبه است که محمد زارعی و محمدصادق سلیمی آن را طراحی کردند. در این داستان، ماجرای توبه ی یک دزد به زیبایی به نمایش گذاشته می شود.

رتبه اول محتوا به این انیمیشن رسید…

bartare_mohtava


این هم کلیپش…

 

 

 


انیمیشن شهید فهمیده که ابوالفضل حاجیانی، امیرحسین ابولی و علی سلیمی آن را طراحی کردند. در این انیمیشن حتی از تکنیک هایی استفاده شد که از مسئولین مسجد هم آموزش ندیده بودند! مثل تغییر صحنه به روش حرکت دوربین از چپ به راست و همچنین عوض کردن صحنه به روش بزرگنمایی! جالب این که آن ها این کار را با Paint انجام داده اند.
اگر برای مهارت هم رتبه ای در نظر بگیریم؛ این انیمیشن رتبه اول مهارت را کسب می کند.

 

 

 


انیمیشن خاکریز که علیرضا ابولی و علیرضا علیدوست آن را طراحی کردند. در این داستان خاکریز متروکه ای وجود دارد. گروهی از ایرانیان به پشت آن می روند تا سروگوشی آب دهند. ناگهان سر و کله عراقی ها پیدا می شود  و آن ها را از دو طرف محاصره می کنند. می خواهند ایرانی ها را اسیر کنند که ناگهان نیروهای کمکی از راه می رسند و با عراقی ها وارد مبارزه می شوند. سر انجام خاکریز به وسیله ایرانیان فتح می شود.

 

 

 


انیمیشن پلیس که این را هم مثل انیمیشن قبلی، همان دو علیرضای ابولی و علیدوست ساخته اند. در این قطعه، دزدی دختربچه ای را به قتل می رساند و جواهرات او را می دزدد. پلیس از راه می رسد و او را مورد اصابت گلوله قرار می دهد. همکار دزد می آید و سوار ماشین پلیس می شود و پلیس را زیر می گیرد. سپس هلیکوپتر پلیس وارد عمل میشود؛ نبردی بین دزد و پلیس در می گیرد و در انتها پلیس موفق می شود که دزدها را شکست دهد.

 

 

 


انیمیشن های زیر را هم محمدباقر سلیمی خارج از مسابقه طراحی کرده:
انیمیشن کلاس مسجد: جوانان مسجد تصمیم می گیرند کلاسی در مسجد برای بچه ها برگزار کنند. با معلمی صحبت می کنند؛ قبول می کند و کلاس تشکیل می شود.

 

انیمیشن باران: شخصی دانه ای می کارد؛ دعا می کند تا باران ببارد؛ باران می بارد و درختی در آنجا سبز می شود.

 

 

 

انیمیشن اکشن: مشابه انیمیشن پلیسِ علیرضاهای ابولی و علیدوست.


نویسنده: محمد باقر سلیمی
منبع: وبلاگ کار بچه ها

مسابقه ساخت انیمیشن با Paint

درباره حسن ایزدکتب

Avatar photo
bigtheme